A divat újragondolása a Perwoll támogatásával

Mit jelent a fenntarthatóság a divatiparban, és vajon hogyan járulhatunk hozzá a fenntartható divathoz? – ezek a kérdések már évek óta foglalkoztatják a divatszakembereket, stylistokat, divattervezőket.
A Fenntartható Divat Napja három szekcióból állt: divatbemutatók, kerekasztal-beszélgetések és a pop-up kiállítás tarkította a már hagyományteremtő eseményt. A vendégek a kifutón BORBALA, ANNA DABUNER, ANNA AMELIE, NORA SARMAN és VIRAG KERENYI magyar designerek munkáit tekinthették meg.
Mindemellett a Perwoll egy extra, kizárólag vintage darabokból összeállított show-val is készült, ahol a felvonultatott ruhadarabok a Jajcica Vintage, a Royal Vintage, és a Vintage Shop Práter üzletekből érkeztek.
Ezen a divatbemutatón nemcsak modellek, de ismert tartalomgyártók és Törőcsik Franciska színésznő is végigsétált a kifutón.
Az egyes divatbemutatók közötti szünetekben sem maradtak program nélkül a vendégek, izgalmas kerekasztal-beszélgetéseken fejtették ki a meghívott szakemberek gondolataikat, véleményüket. Szó esett az önazonosság, önismeret, stílus, fenntarthatóság kapcsolatáról, vibráló énérzékelés, azaz a színek befolyásoló hatása, illetve, hogy újra divat lett a történetmesélés ruháinkon keresztül. A beszélgetések moderátora Csalár Bence divatszakértő volt.
A divatbemutatókon, és a kerekasztal-beszélgetésen túl a divateseményre látogatók pop-up kiállításon 5 tervező divatkiegészítő darabjait tekinthettek meg: Vágó Réka cipői, Thinwood szemüvegei, MrCarterCo kiegészítői, Mittersisters táskái, a GOLDEN HOUR ékszerei mind a fenntartható divat eszmeiségét képviselik, magukon hordozva az egyéni tervezői vonal sajátos stílusjegyeit. Emellett a BOOK Kiadó és a Fashion Revolution divataktivista szervezet is képviseltette magát.