Újabb elismerés a vidéki termesztésű magyar burgonyának!
Újabb meghatározó mérföldkőhöz érkezett a magyar burgonya presztízsét általánosan növelő törekvés. Az ősi kultúrnövényünk népszerűsítését zászlajára tűző dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. brandje, a GoldenBurg ugyanis ismét komoly elismerésekben részesült, és ez a teljes hazai krumplitermelő ágazatra pozitívan hathat. A márka két terméke a napokban megkapta az Érték és Minőség Nagydíjat, amely nemcsak mérce és útmutató a honi gazdasági életben, hanem a magas, illetve megbízható minőség védjegye is.
A dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. számára egyfajta hitvallás a hazai termesztésű burgonya népszerűsítése. Küldetésének érzi, hogy növelje a krumpli, mint alapélelmiszer ázsióját és megmutassa, hogy értékes tápanyagai mellett kulináris élvezeteket is kínál. Kiemelt márkája, a GoldenBurg két termékkel, a B-típusú főznivaló és a C-jelzésű sütésre alkalmas burgonyával pályázott az idei Érték és Minőség Nagydíjra. A burgonyatermelő és -forgalmazó vállalat képviselői az Országházban vehették át a kitüntetéseket.
nyilatkozta Kulich Éva, a GoldenBurg kereskedelmi és marketing vezetője, aki azt is kiemelte, hogy fontos számukra edukatív jelleggel is megmutatni, hogy a krumpli valójában mennyire diverz alapanyag. Kecskés Gábor, a dunaegyházi Haladás Mezőgazdasági Zrt. elnök-igazgatója a díjazás kapcsán kiemelte: a Magyar Termék védjegyek mellett így már az Érték és Minőség Nagydíj is a magas, illetve megbízható minőségre irányítja majd a vásárlók figyelmét.