Ilyenek lennének a régi szexista reklámok fordított nemi szerepekkel

Megállíthatatlan lavina indult el a 2017-es októberben a zaklatási botrányokkal. Világszerte nők milliói osztották meg a történeteiket, amelyek közül nem egy szólt arról, hogy egy nő mennyire kiszolgáltatott szerepbe kerülhet bizonyos szituációkban pusztán azért, mert nő. Mindannyian tudjuk, hogy ez a megkülönböztetés időtlen-idők óta tart és azt is a saját bőrünkön tapasztaljuk nap mint nap, hogy mennyire nehéz kiirtani ezt a hozzáállást a fejekből. Nem kell messzire mennünk egy kis szexizmusért, elég csak körülnéznünk a saját családunkban, baráti körünkben, és biztosan találunk olyan személyt, aki még mindig a "nő dolga a házimunka" nézetet vallja, csak hogy ezt az egyszerű példát említsük. De hogyan is lehetne ez másként, ha generációk nevelkedtek olyan körülmények között, amelyek minden irányból ezt sugallták nekik.
Kiváló példa erre a ma már retrónak vagy akár vintage-nek is nevezhető reklámplakátok esete, amelyek finoman szólva is hímsovoniszta üzenetet közvetítettek a családok számára hosszú éveken keresztül. Most ismét előkerültek ezek a szégyenteljes hirdetések, mi több: egy fotós arra vállalkozott, hogy a nemi szerepek megfordításával újraalkotja azokat.